Sisäiset palvelusi
Sisäiset palvelusi ovat hälyttävällä tasolla.
Sinulla on vielä parannettavaa sisäisten palveluiden suhteen.
Sisäiset palvelusi ovat hyvällä tasolla.
Ulkoiset palvelusi
Ulkoiset palvelusi ovat hälyttävällä tasolla.
Sinulla on vielä parannettavaa ulkoisten palveluiden suhteen.
Ulkoiset palvelusi ovat hyvällä tasolla.
Digitaaliset hankkeet ovat nousseet suuressa osassa yrityksiä investointiprioriteettien kärkeen. Tietohallinto on entistä lähempänä ylintä johtoa ja aktiivisesti mukana liiketoiminnan kehittämisessä.
Organisoituminen digipalvelujen ympärille on digitalisoituvan liiketoiminnan suurimpia haasteita. Toimittaja- ja teknologiavalinnat aiheuttavat epävarmuutta. Monessa yrityksessä mietitään ymmärtääkö sovellustoimittaja juuri minun toimialaani ja miksi kaikki suosittelevat eri teknologioita.
Edelläkävijäyrityksissä niin asiakkaita, kuin henkilöstöäkin palvellaan nykyaikaisten digitaalisten palveluiden kautta – asiakaskokemuksen hallinta onkin suomalaisyritysten kärkihanke vuonna 2017. Asiakaskokemusta kehittäessä on kuitenkin hyvä kiinnittää huomiota myös oman henkilökunnan digitaalisen työnteon loppukäyttäjäkokemukseen. Raportointi on nykyään automaattista ja tietotekniikka tukee aidosti työntekoa – etenkin asiakkaan eduksi. Digitaalisessa työpaikassa toimialan syväosaaminen korostuu ja henkilöstön tuottavuus kohdistuu aitoon liiketoiminnan kehittämiseen.